1 monopol Najpopularnija ekonomska strategija, veliki broj recenzija

Najviše partijskih igara

1 grebati Najbolja intelektualna igra, razvoj kreativnog mišljenja
2 Odgovorite za 5 sekundi Najbrži i vrlo jednostavan kviz, postoje posebne kartice
3 košnica Neobična strategija, visokokvalitetni čipovi
4 DJELATNOSTI Najzabavnija timska igra na objašnjenju riječi, različitih zadataka
5 Uno Jedna od najdinamičnijih igara na sreću, jednostavna pravila

Igre na ploči su prilika za stvaranje dobrog raspoloženja za sebe i bliske ljude, za zabavu i odmor od svakodnevne gužve. Glavna stvar je napraviti pravi izbor. Posebno za vas pripremili smo TOP-20 najboljih igara na ploči za dvoje, obitelj i veliku prijateljsku tvrtku.

Najbolje obiteljske društvene igre

Obiteljske igre na ploči – uvijek je to opuštena atmosfera i vedro raspoloženje. U njima mogu sudjelovati svi članovi obitelji, uključujući i najmlađe. Zadovoljiti igrače različitih uzrasta nije lagan zadatak, ali prilično izvodljiv. Nudimo vam TOP 5 najboljih obiteljskih igara.

5 šakal

Nevjerojatne avanture, ažurirana priča o igri
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 390 rub.
Ocjena (2019): 4.6

Ako vi ili drugi članovi vaše obitelji ne odbijete 1-2 sata na sliku opasnog gusara, onda odaberite igru ​​na ploči "Šakal". Glavni cilj je postići golvećiod ostalih sudionika. Međutim, budite oprezni, jer na putu do blaga čekate nevjerojatne avanture: napad podmuklog krokodila, susret s krvožednim Aboridžinima, pa čak i let balonom! Glavna tajna ove strategije su čipovi. Svaki put kad slučajno padnu, pa će radnja biti vrlo različita i neće vam biti dosadno.

Skup ove igre na ploči uključuje posebno polje od 117 ćelija, nekoliko brodova, figurice gusara i novčić. Detaljna pravila na ruskom jeziku objašnjavaju sve moguće poteze i varijacije u razvoju događaja, tako da se sigurno nećete naći u slijepoj ulici. Broj igrača varira od 2 do 4, igra je obično 2,5-3 sata. Jedino što treba poboljšati je broj karata iznenađenja. Vrlo ih je malo, tako da mnogi igrači, čak i nakon 1-1,5 igara, ostaju praktički na početku.

4 Imadzhinarium

Sjajna igra na asocijaciji, kreativni crteži
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 528 rub.
Ocjena (2019): 4.7

"Imaginarium" je doista čarobna igra koja vam omogućuje da saznate više o osobi i naučite ga razumjeti. Jednostavno je stvoren za ugodna obiteljska okupljanja.Bit igre leži u odabiru asocijacija ne samo na vlastitu, već i na tuđe karte. Sve ih naslikaju kreativni umjetnici, pa se pripremite za jednostavne ("ljubav", "snijeg") i neobične slike ("trčite brže", "drama" itd.).

Jedan od sudionika odabran je kao vođa. On stavlja svoju posjetnicu i postavlja udrugu. Zadatak ostalih sudionika je da iz svojih karata izaberu onu koja im najviše odgovara. Izvrsna igra za djecu od 12 godina. Za mlađe su objavljene tematske varijacije "Dječja verzija" i "Soyuzmultfilm", pa ćete svakako pronaći savršenu opciju za svoju obitelj.

3 petak

Najdinamičniji zaplet, duhovit fokus
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 056 rub.
Ocjena (2019): 4.8

Društvena igra "Petak" iz istoimenog kanala postaje sve popularnija svaki dan. Ovo je jedna od najboljih igara za obitelj ili prijateljsku zabavu u kojoj sudjeluje do 6 osoba. Zabava i smijeh su zajamčeni! To je igra humora, koja se sastoji u tome da igrači u jednoj minuti moraju nagađati riječ koja je fiksirana na čelu, kroz razjašnjavanje pitanja. Protivnici mogu odgovoriti samo "Da" ili "Ne". Ako nakon vremena nema točnog odgovora, potez će se prenijeti na sljedećeg sudionika. Onaj koji je pogodio najviše riječi pobjeđuje.

U recenzijama ističu da ova igra ima pozitivan učinak na sposobnost da se čuju i slušaju jedni druge, a također razvija komunikacijske vještine. Svaka serija traje 45 do 90 minuta. Paket uključuje kartice s 200 definicija, 6 kartica s vrhovima, posebne držače karata na glavi i pješčani sat. Među ostalim prednostima, visokokvalitetni materijali i svijetli tisak.

2 Imena kodova

Najbolja detektivska igra, konfrontacija dva tima
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 173 rub.
Ocjena (2019): 4.9

“Kodna imena” je igra na ploči logičke i asocijativne orijentacije. Jedna od najboljih detektivskih igara žanra za prijatelje i obiteljsku zabavu. Relativna novost na domaćem tržištu, koja se pojavila na policama u jesen 2015. godine. Zadatak igrača: izračunati tajne superagente, otkrivajući tko je stranac, tko je njegov, i što je najvažnije, tko je ubojica.

Na početku igre, sudionici su podijeljeni u dva tima i biraju kapetane. Cilj - dobiti ispred protivnika, rješavanje zagonetki u potrazi za ubojicom. Od 25 karata, samo kapetani znaju koji od njih pripada njihovom timu, koji neprijatelj, a koji kartični ubojica. Kroz udruge, kapetan će dati naznake svojim suigračima, i oni moraju uz pomoć logike pogoditi što je on mislio. Kapetan sa svoje strane daje naznake o superspyu njihove momčadi. Postupno, igralište je obojano bojama oba tima i ćelijama civila, ostavljajući karticu ubojice zatvorenu. Tko je prvi koji će otkriti kriminalca bit će pobjednik.

Prvo što je važno uzeti u obzir pri odabiru igre na ploči je žanr. To ovisi o mogućoj dobi sudionika, cjelokupnom konceptu igre i bogatstvu radnje. Pripremili smo pregled najčešćih žanrova tako da možete napraviti pravi izbor:

Vrste igara

prednosti

Preporuke za odabir

Sažetak (šah, dame, košnica, itd.)

+ ishod igre ovisi o vašem logičnom i kreativnom pristupu,

+ kratke, ali vrlo zanimljive igre

Najbolji izbor za one koji preferiraju koncept jedne igre

Strateški (Robinson Crusoe, Monopoly, Jackal, itd.)

+ razviti vještine vođenja u politici, ekonomiji, vojnoj obrani,

+ zanimljivi su u bilo kojoj dobi jer imaju nepredvidivu zavjeru,

+ sve ovisi o vašim postupcima.

Izvrsna opcija ako vas zanima politika, ekonomija, rat

Društveni (mafija, Twister, itd.)

+ Veliki broj igrača može sudjelovati u njima,

+ zabavna zabava

Idealno za velike, prijateljske tvrtke sastavljene od odraslih, tinejdžera i djece.

Kartica (kartice protiv svih, poker, itd.)

+ razviti vještine razmišljanja i komunikacije,

+ uzbuđenje

+ kratke, ali bogate igre

Takve igre na ploči ne zauzimaju puno prostora, pa će pomoći organizirati slobodne aktivnosti ne samo kod kuće, već iu kafićima, vlakovima itd.

1 monopol

Najpopularnija ekonomska strategija, veliki broj recenzija
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 579 rub.
Ocjena (2019): 5.0

Najpopularnija igra na ploči je "Monopoly". Za to je glasovala apsolutna većina korisnika, jer odgodi od prvih minuta. Postanite monopolist, nije li svačiji san? Vlastite tvornice, plantaže i tvornice čekaju vas od prvog poteza. Da biste pobijedili protivnika, ne dopuštajući mu da sam rukuje proizvodnjom, brzo gradi svoje carstvo, zarađuje milijune - sve to i još mnogo toga.

Igra uključuje od 2 do 4 sudionika u dobi od 8 godina. Igralište je drugačija industrija, s kojom se suočavate s izborom: kupiti industriju ili je staviti na aukciju za druge igrače. Od odabrane taktike (kupiti sve, koncentrirati se na jednu stvar, je li staviti štap u kotače protivnika, itd.) Ovisi na kraju tko će pobijediti. Smiješno je to što možete voditi dugo vremena, a zatim u nekoliko poteza izgubiti milijune, ili, naprotiv, zaraditi ih samo na kraju kroz kompetentnu politiku. Ovo je vjerojatno najbolja igra na ploči za cijelu obitelj, jer su za nju zainteresirani i odrasli i djeca. Bezbroj pozitivnih recenzija govore sami za sebe!

Najbolje društvene igre za dvoje

Društvene igre za dvoje su posebna kategorija. Njegova posebnost je kockarska oporba i strast, jer će biti samo jedan pobjednik i jedan gubitnik. U kategoriji su igre koje su vrlo popularne. Usput, ne samo prijatelji, već i ljubavnici mogu djelovati kao rivali.

5 Robinson Crusoe

Najbolja pustolovna igra, fascinantna priča
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 3 990 rub.
Ocjena (2019): 4.6

Ako je vaš san živjeti u malom bungalovu na oceanu, ostvarit će se igra na ploči "Robinson Crusoe". Ovo je fascinantna avantura na pustom otoku, gdje ćete morati ne samo opremiti stanovanje i istražiti okolna područja, nego i ispuniti posebne ciljeve: boriti se protiv kanibala, tražiti blago i izvlačiti resurse. Glavna značajka ove igre je kooperativnost. Nećete djelovati jedni protiv drugih, već zajednički.

Pobjednik u "Robinson Crusoe" - onaj koji ispunjava sve uvjete planiranog scenarija, tako da ste pobijedili zajedno ili utakmicu. Svaki red se sastoji od nekoliko faza, ali o tome ćete saznati više u uputama na ruskom jeziku. Set uključuje igralište, dijelove otoka, 275 karata i kockica koje simboliziraju resurse. Prednosti igre: pustolovna atmosfera, neobični zavoji plesa i posebni ciljevi. Značajan minus - visoka cijena.

4 Za vas

Romantični i ekstremni zadaci, prekrasan dizajn
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 650 rub.
Ocjena (2019): 4.7

Za parove koji žele osvježiti svoje odnose i dobro se zabaviti, preporučujemo igru ​​na ploči “For You”. Njegova glavna prednost je trajanje. Da biste u potpunosti odigrali igru, trebat će vam oko mjesec dana. Za to vrijeme završite 15 romantičnih zadataka različite težine. Izvrstan izbor za diverzifikaciju odnosa i učenje kako se međusobno ugodno iznenaditi.

Posebnost igre „Za vas“ je zadatak. Možete dobiti jednostavne kartice (na primjer, organizirati ceremoniju čaja za dvije osobe), ili složenije koje zahtijevaju hrabrost za izvođenje (na primjer, skok s padobranom). Pros: zanimljivi zadaci, lijep dizajn. Cons: neke kartice su previše ekstremne ili zahtijevaju velika financijska ulaganja.

3 Igra prijestolja: ruka kralja

Fantazija, izvorna radnja
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 690 rub.
Ocjena (2019): 4.8

"Igra prijestolja: ruka kralja" – igra na ploči bazirana na hvaljenoj televizijskoj seriji. Ovo je puzzle igra za igrače starije od 14 godina. Dva suparnika su dovoljna, ali ako želite, možete igrati u tri ili četiri. Ova strategija uključuje ulazak u nevjerojatnu i vruću borbu za vlast nad Westerosom. Da biste postali kraljeva ruka, trebate pridobiti podršku legendarnih obitelji.

Tijekom igre, sudionici premještaju Varys karticu između karata u Royal Harboru u skladu s redom. Zbirka karata s karakterom napravljena je s ciljem da se kasnije dobiju žetoni banera Velikih kuća Westerosa. Pobjeda se dodjeljuje igraču koji je prikupio najviše oznaka za zastavu. U recenzijama pišu da je igra šarena, fascinantna i dinamična - ono što vam je potrebno kako biste imali zanimljivo vrijeme zajedno, na primjer, propuštanje vremena na putovanju.

2 Fanta Slatki par

Najbolje za par u ljubavi, lukava pitanja i provokativne zadatke
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 650 rub.
Ocjena (2019): 4.9

Fanta "Slatki par" – Izvrsna igra na ploči za zaljubljeni par, tijekom kojeg možete naučiti mnogo o svojoj srodnoj duši, zapaliti strast i dobro se zabaviti u društvu voljene osobe. Ovo je igra s erotskom predrasudom, koja podrazumijeva izvođenje zadataka jedan po jedan: odgovaranje na pitanje, želja, izvođenje akcije naznačene na karti, itd. 50 karata je više nego dovoljno da večer bude vruća i noćna nezaboravna. U recenzijama, oduševljeno savjetovao da kupite ovu igru ​​za sve one koji žele diversificirati svoj seksualni život, napraviti bilješke svježine u dugoj vezi ili upoznati novog partnera.

Zadatak igrača je naizmjence okretati kocku, na rubovima kojih ima oznaka o stupnju emancipacije za dovršenje zadatka. Zatim igrač izvlači odgovarajuću karticu i izgovara pisanu, a zatim - obvezuje. Veliki plus za dva gubitka s romantičnim prizvukom. Igra u kojoj nitko neće biti gubitnik!

1 Morska bitka

Niska cijena, moderna varijacija legendarne parcele
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 368 rub.
Ocjena (2019): 5.0

Legendarna igra na ploči "Morska bitka" nije izgubila svoj značaj već desetljećima. Za one koji žude za morskim bitkama, a list i olovka se smatraju zastarjelim, dopustite mi da predložim suvremenu varijaciju radnje. Dva nezavisna slučaja, unutar kojih postoje dva igrališta i elementi brodova. Zbog činjenice da u otvorenom stanju kofer ometa vaše konstrukcije prema neprijatelju, možete biti sigurni da on neće ništa vidjeti. Slažem se, puno je bolje nego na staromodan način pokriti list papira rukom?

Među nominiranim ocjenama ova igra pokazuje najbolju vrijednost. Cilj igre je, kao i prije, uništiti neprijateljsku flotu, zadržavajući vlastite brodove. Osobitost ove modifikacije igre je to što je možete ponijeti sa sobom na cestu, ugodno propuštajući vrijeme uz put. Korisnici jednoglasno preporučuju igru ​​za kupnju, naglašavajući praktičnost s kojom se igrači susreću.

Najbolje društvene igre za prijatelje

Igre iz ove kategorije bit će relevantne za tvrtke. Njihove glavne značajke – usredotočiti se na velik broj ljudi. Kako biste osigurali da vaš sastanak s prijateljima i članovima obitelji bude veliki uspjeh, pobrinite se prije kupnje jedne ili više igara prikazanih u nastavku.

5 Karte protiv svih

Najviše nestandardne igre, velik broj varijacija
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 350 rub.
Ocjena (2019): 4.4

Ako znate kako reagirati smiješno na smiješne, a ponekad i ne sasvim pristojna pitanja, onda će igra na ploči "Kartice protiv svih" zasigurno uživati. Njegova glavna prednost je neograničen broj sudionika, ali samo 18+. Jedan od igrača izabran je za ulogu vođe, njegov je zadatak odabrati najsmješniji i nestandardni odgovor.

Na karticama uključenim u komplet, pisane riječi i fraze. Morate napraviti smiješne fraze iz njih, a ako se ispostavi da je smiješno, pobijedili ste. Broj rundi nije ograničen, tako da igra traje dok sve kartice ne isteknu.Pros: vrlo smiješno, veliki broj sudionika (do 10 osoba), veliki broj varijacija. Cons: crni humor, neka su pitanja previše složena.

4 kolonizatori

Najbolja vojno-ekonomska strategija, vrlo uzbudljiva igra
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 730 rub.
Ocjena (2019): 4.7

Društvena igra Colonialists je najbolji izbor za ljubitelje vojno-ekonomskih strategija. Sve akcije sudionika svedene su na stvaranje kolonijalnog naselja na otoku Catan i njegov razvoj. Pobjednik je onaj koji prvi postigne 12 bodova. Igra ima 5 resursa: drvo, cigla, vuna, ruda, žito. Uz njihovu pomoć moći ćete graditi gradove, graditi ceste i osvajati susjedna područja. Vrlo teška, ali zanimljiva i fascinantna strategija.

Svakom potezu u igri "Colonialists" treba vremena da razmisli o tome, ali budući da je igraju samo 3-4 osobe, to ne povlači mnogo. Prosječno trajanje jedne serije je 80-95 minuta. Sve akcije se odvijaju na posebnom polju koje se sastoji od šesterokuta. Stranka počinje s višim članom. Pros: vrlo uzbudljiva igra, šarene karte i polje. Jedini negativni - složena pravila, čije će proučavanje trajati.

3 Pseudonim stranke

Univerzalna igra, vrlo zabavna zaplet.
zemlja: Finska
Prosječna cijena: 1 170 rub.
Ocjena (2019): 4.8

Igra na ploči za zabavno društvo od 4 prijatelja ili više, "Party Elias" je smiješno forfeits sa zadacima i parodije. Zaista, univerzalna igra za sve generacije, sposobna zarobiti svakoga bez iznimke. Igrači su podijeljeni u timove. Zadatak sudionika je objasniti svom timu što više riječi u određenom vremenskom razdoblju. Broj nagađanih riječi jednak je broju stanica kojima se krećete po igralištu.

Ukratko, bit igre može se formulirati na sljedeći način: "Reci drugačije!". Posebnost je u tome što je igralište nepredvidljivo, postoje dodatne bonus ćelije, podrazumijevajući posebne zadatke, preskakanje poteza ili bonus korake. U pregledima napominju da pored standardnih riječi postoji mogućnost uključivanja poznatih ličnosti, pa čak i bliskih poznanika, što igru ​​čini akutnijom i zanimljivijom.

2 krokodil

Najhrabriji i zabavniji, pogodak prodaje
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 985 rub.
Ocjena (2019): 4.9

Najmobilniji i zabavniji je igra na ploči "Crocodile". Njegova glavna prednost je mogućnost istovremenog sudjelovanja velikog broja ljudi. Ovo je jedna od najboljih igara za bučnu zabavu prijatelja, tijekom koje nitko neće ostati. Pravila su jednostavna i jasna - pomoću gesta objašnjava članovima njihovih timova riječi, pojave, činjenice, postupke, apstrakcije, pa čak i precizne fraze. Broj bodova za točan odgovor ovisi o stupnju težine zadatka.

Osobitost igre na ploči je u tome što se inovacije pojavljuju u ovoj verziji. Na primjer, igrači mogu predložiti prvo slovo, uzeti još jednu minutu, objasniti dok stoje sa sklopljenim rukama, leđima prema igračima ili zatvorenim očima. Ukratko, proizvođač je osigurao da se večer ispostavi doista fantastičnom i velikodušnom za smijeh.

1 mafija

Najbolje za zabavu, fascinantna zaigrana uloga
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 990 rub.
Ocjena (2019): 5.0

"Mafija" - lider u kategoriji najboljih igara za zabavu. Riječ je o timskoj psihološkoj igri s detektivskim zapletom, tijekom kojeg sudionici igraju određene uloge: mafija, civili, šerif, don itd. Igra impresionira svojom originalnošću, kao i kombinacijom maskenbala i borbe za opstanak. Izgledi, geste, bezobzirne riječi, pa čak i intonacija - sve je važno. Zadatak civila - izračunati mafiju, a one, pak, da to spriječe.

Prve noći koju je najavio vođa, mafija se upoznaje, dok civili ne znaju sve do kraja, koji od njih je prijatelj, a tko neprijatelj. Psihološki trikovi, koji ciljaju na sumnju, dokazuju pjenjenjem na usta njihove nevinosti kriminalnoj skupini - sve to daje igri jedinstvenu pratnju i stvara istinsku atmosferu sukoba.U tom slučaju, osobno poznanstvo s igračima (prijatelj, član obitelji) može se pokazati na dohvat ruke, kao i da vas iznevjere.

Najviše partijskih igara

Ako želite da vaša zabava bude zabavna i uzbudljiva, preporučujemo da za svoju tvrtku odaberete nekoliko igara na ploči. Mogu sudjelovati svi ili samo neki od pozvanih gostiju. Nudimo vam TOP-5 najboljih društvenih igara, idealnih za zabave.

5 Uno

Jedna od najdinamičnijih igara na sreću, jednostavna pravila
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 809 rub.
Ocjena (2019): 4.6

Glavna prednost klasične igre na ploči "Uno" - jednostavna pravila. Morate koristiti akcijske kartice protiv drugih sudionika. Pobjeđuje onaj koji se prvo riješi svih svojih karata i bodova za one koji su ostali u rukama protivnika. Pobjednički broj bodova je 500. Igra se sastoji od nekoliko rundi i počinje s činjenicom da svaki sudionik izmjenjuje izvlačenje svoje karte. Igrač koji je dobio najstarijeg bit će vođa.

Komplet "Uno" sastoji se od 108 karata različitih boja: plave, zelene, žute, crvene. Tu su dodatne kartice "Take 4", "Move back", "Wild" i dr. Tvrtka može igrati do 10 osoba, dok bi svi trebali biti oprezni i oprezni. Ako vam je standardna verzija igre dosadna, možete koristiti njezine izmjene. Pros: za bilo koju dob i društvo, dinamičnost i uzbuđenje. Međutim, kartice se mogu izgubiti, pa na kraju igre preporučujemo da ih ponovno izračunate.

4 DJELATNOSTI

Najzabavnija timska igra na objašnjenju riječi, različitih zadataka
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 2 220 rub.
Ocjena (2019): 4.7

Ako su članovi tvrtke praktički nepoznati jedni s drugima, Activi će postati najbolja igra na ploči. Njegova je glavna zadaća izazvati iskru prijateljstva i zabave među sudionicima. Broj sudionika: od 3 do 16. Ako ste brojni, možete podijeliti u nekoliko timova. Bit igre je jednostavna: za 1 minutu morate dati objašnjenje riječi koja je ispala. Da biste to učinili, možete koristiti jednu od metoda: geste, riječi ili sliku. Pobjednik je igrač koji je prvi uspio doći do cilja.

"Aktivnost" sastoji se od 440 kartica koje čine više od 2.500 riječi različitih razina složenosti. Igra uči sudionike ne samo snalažljivosti, već i veće komunikacije, mašte, pa čak i asocijativnog razmišljanja. Klasični set uključuje kartice, pješčani sat za 1 minutu, posebno polje i žetone. Pros: za tvrtku bilo koje dobi, razne zadatke, veliki broj sudionika.

3 košnica

Neobična strategija, visokokvalitetni čipovi
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 650 rub.
Ocjena (2019): 4.8

Duboka strategija, jednostavna pravila i vrlo ugodan dizajn glavne su prednosti logičke igre "The Hive". Sve vaše radnje na uređenju i kretanju insekata su smanjene kako bi se uhvatio nečiji mravinjak ili kraljica košnice. Najprodavanija igra, uzbudljiva od prve minute, sastoji se od pravokutnih čipova. Na njima su prikazani razni insekti: pčele, mravi, skakavci itd. Nema igrališta, tako da nema ograničenja u kretanju čipsa.

Igra na ploči "Beehive" bit će izvrstan izbor za one koji vole kvalitetne i neobične strategije. Komplet uključuje dvije garniture za igru, koje se sastoje od 22 slike insekata, te izdržljivu torbu za jednostavno pohranjivanje i kretanje. Čipovi su vrlo ugodni na dodir, slike su šarene i svijetle, a pravila su jednostavna, pa čak možete igrati i zajedno s djetetom.

2 Odgovorite za 5 sekundi

Najbrži i vrlo jednostavan kviz, postoje posebne kartice
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 630 rub.
Ocjena (2019): 4.9

Možete li brzo imenovati tri slatkovodne ribe, tri vaše želje ili tri grada slovom “c”? Ako da, onda je najbolja igra za vaša druženja sa svojom obitelji igra na ploči "Odgovor za 5 sekundi". Da biste odgovorili na pitanje na kartici, imate točno 5 sekundi. To je toliko puta da se male aluminijske loptice pomiču u satu igre. Ako za to vrijeme imate vremena dati tri točna odgovora, unaprijed ćete se približiti ciljnoj liniji.

Pitanja u igri "Odgovor u 5 sekundi" odabrana su iz različitih područja: filmova, web stranica, knjiga, želja, itd. To omogućuje ne samo zabavu, već i saznati više jedni o drugima. Minimalni broj sudionika je 3, nema ograničenja prema dobi. Set uključuje opće i posebne kartice "Zamjena pitanja" i "Prijenos na susjeda", grgljanje satova i žetona. Broj pitanja je 770, pa ova igra neće trajati točno jednu večer. Značajan minus su dvostrane kartice, tako da će ostali sudionici znati zadatke prije nego dođu do njih i mogu doći do odgovora unaprijed.

1 grebati

Najbolja intelektualna igra, razvoj kreativnog mišljenja
zemlja: Rusija
Prosječna cijena: 1 569 rub.
Ocjena (2019): 5.0

Legendarna igra na ploči Scrabble je odličan izbor za 2-4 osobe. Sastoji se od 104 slova, 4 štanda i posebne ploče, podijeljene u kvadrate veličine 15x15. Svaki od sudionika dobiva 7 početnih slova i izlaže ih, izmišljajući riječi. Što su duže, igračima je to bolje. Glavno je slijediti jednostavno pravilo: u nominativnom slučaju možete koristiti samo zajedničke imenice.

Za svaku sastavljenu riječ, sudionik dobiva bodove koji se zbrajaju na kraju igre. Pobjednik je igrač s najviše bodova. Prije početka strateške igre Scrabble, preporučujemo da se naoružate rječnikom. Ne možete ga koristiti za pretraživanje (iako lako možete razgovarati o ovom pravilu s drugim sudionicima), ali možete provjeriti pravopis ili čak činjenicu da postoji određena riječ. Pros: razvoj intelektualnih sposobnosti, logično i kreativno razmišljanje.

Popularno glasovanje - koji proizvođač nudi najbolje igre na ploči?
Mi glasamo!
Ukupno glasova: 37